A múlt heti esettanulmány után ismét egy remarketinges sikertörténetet mutatunk be. A 2007 Kapos felnőttképző központ jó oldalstruktúrájának köszönhetően könnyedén ki lehetett alakítani a szükséges remarketing listákat, így a remarketing kampány már az indulás hónapjában 40%-kal javította a konverziók számát, mégpedig 50 %-kal az elfogadható költség / konverzió szint alatt. 

"A remarketingben az a zseniális, hogy bármilyen forrásból érkező látogatót el tudunk érni a Display Hálózaton. A listák kombinálására sokféle lehetőség adódik. A különböző beállításokat külön teszteltük, hogy megtaláljuk a leginkább megtérülő változatot. A remarketing segítségével kizárhatjuk azon látogatókat, akik már jelentkeztek egy tanfolyamra, elkerülendő a felesleges költségeket." - foglalta össze a szolgáltatás előnyeit Geiger Tamás, a JabJab Online Marketing keresőmarketing szakértője.

A remarketinges sikertörténetről az alábbi linken olvashattok bővebben:

2007 Kapos - Remarketing esettanulmány

A remarketinglisták létrehozásáról pedig a Súgónkban találhattok részletes útmutatót.

Google AdWords magyar csapat