Remarketinglisták - Sikertörténet
2012. december 14.
A múlt heti esettanulmány után ismét egy remarketinges sikertörténetet mutatunk be. A 2007 Kapos felnőttképző központ jó oldalstruktúrájának köszönhetően könnyedén ki lehetett alakítani a szükséges remarketing listákat, így a remarketing kampány már az indulás hónapjában 40%-kal
javította a konverziók számát, mégpedig 50 %-kal az elfogadható költség / konverzió szint
alatt.
"A remarketingben az a zseniális, hogy bármilyen forrásból érkező látogatót el tudunk érni a Display Hálózaton. A listák kombinálására sokféle lehetőség adódik. A különböző beállításokat külön teszteltük, hogy megtaláljuk a leginkább megtérülő változatot. A remarketing segítségével kizárhatjuk azon látogatókat, akik már jelentkeztek egy tanfolyamra, elkerülendő a felesleges költségeket." - foglalta össze a szolgáltatás előnyeit Geiger Tamás, a JabJab Online Marketing keresőmarketing szakértője.
"A remarketingben az a zseniális, hogy bármilyen forrásból érkező látogatót el tudunk érni a Display Hálózaton. A listák kombinálására sokféle lehetőség adódik. A különböző beállításokat külön teszteltük, hogy megtaláljuk a leginkább megtérülő változatot. A remarketing segítségével kizárhatjuk azon látogatókat, akik már jelentkeztek egy tanfolyamra, elkerülendő a felesleges költségeket." - foglalta össze a szolgáltatás előnyeit Geiger Tamás, a JabJab Online Marketing keresőmarketing szakértője.
A remarketinges sikertörténetről az alábbi linken olvashattok bővebben:
2007 Kapos - Remarketing esettanulmány
A remarketinglisták létrehozásáról pedig a Súgónkban találhattok részletes útmutatót.
Google AdWords magyar csapat
2007 Kapos - Remarketing esettanulmány
A remarketinglisták létrehozásáról pedig a Súgónkban találhattok részletes útmutatót.
Google AdWords magyar csapat
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.